torstai 9. kesäkuuta 2016

KKK

Klu Klux Klan? Njääh, ei mulla nyt ole mitään sanottavaa historian pukuleikeistä. Vaikka mielenkiintoinen aihe onkin.

Mitäs toi KKK vois sitten tarkottaa?

No, ensiks se vois mennä vaikka näin: Kuopio Kaipaa Kehujasi. Enkä tarkota nyt mitään I <3 Kuopio pinssiä tai muuta krääsää. Voisit kehua vaikka, että "Ai, että oot fiksu ja hieno ja houkutteleva kaupunki". 

Sitten.

KKK = Kuopion Kehut Kyrsii. 

Mistä ihmeestä mä puhun?

Joku säälittävä, itseään Einsteiniksi tituuleeraava Ppää tulee mahdollisesti rakennuttamaan Kuopioon MAAILMAN suurimman sellutehtaan.  

(paskanen nauru)

Siis, kuulinko mä oikein? MAAILMAN suurin? Ja, sitten Kuopio luulee saavansa kehuja. Kuopio ei ole edes suurin Suomen kaupunki. Saati millä sijalla Suomi on maailman suurimmista maista. Sija on 64.
Vau.
No, taitaa se kauan kaivattu maailmanloppu sitten vihdoin ja viimein saapua. Kiitos Kuopion. 
Mistähän ne meinaa puun riittävän? Meinaan on aika paljasta tässä mun kodin ympärillä. Että semmosen sanon vaan, että jos tässä mun naapurissa vielä risukin rasahtaa niin ei hyvää seuraa, ei hyvää seuraa. Sanonpahan vaan, että tämä tyttö ei tämmöstä paskahousu-peliä enää kauan kattele. Moni Ppää, jotka ei koulujansa kunnolla käynyt sanovat puun kyllä riittävän. Niin niin...


Te kaadatte yhestä nurkasta, istutatte puun taimet ja hymyilette kuin taliaivot. "Puu kasvaa kyllä" 
"Otetaanpa seuraavaks vaikka tästä" Ja sama touhu jatkuu, kunnes Suomellla on kalju pää, kainalot ja bikinirajat. Ja kaikki siltä väliltä. Ootelkaapa sitä puuta sitten 70 vuotta saatana. Ette ees onneks oo elossa sillon, vaan on viikatemies osannut käydä teidät niittämässä sinne, minne piti mennä aikoja sitten... 


Ps. Mulla on saaritontti Kallavedellä. Taidan myydä pois. Minähän en jätevedessä uiskentele. En ui. Minä kun tuppaan aina sitä vettä hörppäämään uidessa, niin minä teidän paskojanne halua keuhkoputkiini. Pitäkää tehtaanne, pitäkää pilaamanne Kallavesi. Pitäkää v koko Kuopio, Suomi ja maailma. Mä opiskelen jotain sellasta, että päädyn pomoksenne ja vedän teidät sellutehtaineen suohon, konkkaan ja syvään hautaan.

KKK = Kiitos Kuopio Kaikesta
mutta nyt on aika R.I.P rest in peace



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti