keskiviikko 20. heinäkuuta 2016

Mun pihatie

Laulu sinulle joka et millään älyä. Voisinpa sanoa käytä maalaisjärkeä, mutta kun eihän sitä kaupunkilaisilta löydy.... kun ei siskon englanninkielinen laulu kalloon uponnut, tässä on ihan suomenkielellä.  Vuoropuhelu tienomistajan ja sen tyypin kanssa joka ei tiedä että on olemassa MUN OMA ja SUN OMA erikseen. Kaikki ei ole MEIDÄN.  Tää tie on yksin MUN!
Siskon englanniksi tekemä laulu

Tää on mun pihatie
se ei minnekään vie.
Pysypä poissa
noissa sun manoloissa.

Etkö sä nähny tätä puomia?
-No, mulla on nyt vähän huolia.
Tää tarkottaa, ettei tästä saa ajaa
Etkö vois totella tätä rajaa?
-Mähän ajan sieltä mistä mä lystään,
mee sä maalainen vaan takas lypsää.

Aja vaan rauhassa MUN tiellä
Kohta saat tän nyrkin niellä
Ajelit ylitte mun ruusupuskan,
mä en nää sussa kun halvan luuskan!

Tää on mun pihatie
se ei minnekään vie.

Pysy poissa
noissa sun manoloissa

Kuva tiestä löytyy instagramista pauliina_ropponen
Näyttääkö tie siltä, että se ois yleisessä käytössä? Ruohittunut, matalat oksat, kukkaistutuksia. Ei näytä, sitähän minäkin. Järki käteen kaupunkilainen! hahah!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti