lauantai 3. joulukuuta 2016

Laudatur läpäisee

Nonni. En mä nyt ihan tämmöstä valintakoeuudistusta tarkoittanut vaikka paska oli se edellinenkin. Nyt on vielä paskempi. Ylppäreissä Laudatureita kahmivat, ei sosiaalista elämää omaavat, kokoajan päteä haluavat, pääsevät sisään mutta me ämmät ei. Jos on muutama c lipsahtanut joukkoon mukaan. Pakkoko sitä koetta oli kokonaan poistaa? Miksi se ei vaikka muuttunut niin että se käsittelee juurikin kyseistä alaa. Tai miksei otettu motivaatiokirjettä. Että minä jolla on helvetinmoinen halu ja palo voisin näyttää että motivaatiota löytyy. Mutta ei... Nyt ei ole minkään sortin koetta vaan jos ylppärit meni tähtitaivaisiin eikä penkin alle niin pääsee livahtamalla sisään. 
No, onneksi biolääketieteessä on vielä valintakoe, tosin voi olla etten taaskaan loista kokeessa.
Ympäristö-ja biotieteissä ei valintakoetta. Mutta minähän tulen sinne saatana opiskelemaan vaikka en sisälle pääsekään. Ympäristöoikeuden kurssi, täältä tullaan. Pannaan nuo haisevat paskaläjät (mun pihatiellä hilluu sahan kanssa tälläkin hetkellä yksi) maksamaan!
Tämä neitokainen tulee opiskelemaan ja saa ne maisterin paperit. Sitä ei voi kukaan estää! Ei edes se jos nyt en viralisesti pääsiskään sisään. Mutta eduskunnan vihreisiin päästään, sitten pressaksi. Nuo mulkut (jotka on siellä alatiellä) saavat luvan kumartaa ja pokata MINUA!


Joo ja muutama sananen tosta biolääketieteestä. Olen ajatellut että jos en valintakokeella pääse, opiskelen tuntkinnon osia avoimessa. YLLÄTYS YLLÄTYS HULLUNHIENO (paska) SUOMI!!!! Ei enää valita avoimen yliopiston opintojen kautta.....



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti