tiistai 13. maaliskuuta 2018

Saanko esitellä käynnykkäni!

Tässä ovat minun käynnykkäni:




Siinäpä ne minun puhelimet. 
Vuoden nakki ja muusi samsungit.
Kuinka minä sitten tulevaisuudessa maksan näillä?
Minulla ei ole tarkoituskaan näitä pistää hyllylle.
Näiden käyttö maksaa rehellisesti joitakin euroja.
Otan älykännykän: menee kymmeniä euroja, kun pitää maksaa netinkin käytöstä, vaikka sitä en puhelimessa tarvitsisi enkä käyttäisi.
Olen 22.
Minua kauhistuttaa jo pankkikortit.
Luottokortit?! 
Kuka maksaa luottokortilla 
jos on varaa maksaa ilman luottoa? 
En ymmärrä. 
Tulevaisuudessa katoaa pankkitilitkin.
Kun se muutos tulee....
Istun varmaan paniikissa koko loppuelämäni 
ja tuijottelen pilviä....
Siellä ne menee, 
ne minun rahat. 
Miten se muka on turvallista tulevaisuuden mestarihakkeroinnissa?

Ja, hyvät herrat jotka olitte Huomenta Suomessa sitä mieltä, että se sukupolvi jolle tämä käteisen katoaminen on hankalaa kuolee pois ennen muutosta! 
HAH! 
Aion elää 100 vuotiaaksi, eli minun käteiseni saa luvan kelvata.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti