tiistai 1. toukokuuta 2018

Kohta Sataa

Ajattelin listata yli sadan lukija ylittäneet blogipostaukset.

Ne iänikuiset kelkkailijat ovat herättäneet jopa 111 lukijan huomion

Aupairit Downunder on kiinnostanut peräti 126 lukijaa. Ehkäpä teitä kiinnostaisi kuulla myös tälläisestä: Minusta piti tulla Aupairit Miamissa tähti. Jeps. Oli se hetki kun piti vahvistaa lähtö tekstiviestillä, ja alkaisi perhehaastattelut. En laittanut viestiä.

1) Äiti liian usein sanoi, miten sä pärjäät, et sä pärjää, kauheeta kamalaa hui minun pikkutyttö suuressa maailmassa ja ethän sinä edes kuopion keskustassa niin miten sinä Miamissa. 

- Suomalaiset ovat semmosta takakireetä sakkia. Ei hymyillä juuri lainkaan, ei tervehditä ellei joku tervehdi ensin, sittenkin ajatellaan että miks v*tussa sä mulle puhut, bussissa ei uskalleta istua viereen, jos sieltä sattuisi löytymään vapaa paikka. Minä puhun usein yksikseni, ja kun minä niin teen niin se tapahtuu englanniksi. Ulosantini on rempseämpää englanniksi kuin se on suomeksi. Ehkäpä äiti kulta, olisin pärjännyt mainiosti rempseiden ja suulaiden ja ystävällisten Miamilaisten kanssa. Tiedä mitä kaikkea olisikaan tapahtunut. Vaikka kuule seuraavan huippuelokuvan casting-tilaisuus ! Aina voi unelmoida. Tai kenties joku aito ja oikea malliemo olisi napannut minut johonkin näytökseen kävellessäni lastenrattaiden kanssa pitkin bulevardeja. Aina voi unelmoida isommin.

2) Äiti vetää hihastaan viimeisen oljenkorren: Ei taida tuo sinun Mikki (koira) olla elossa kun tulet takaisin. 

- Byäääääääh. Itkin salaa pari päivää. En luovu ihanasta ärsyttävästä Mikistä ikinä! Näyttää tuo minun 14 vee pappa porskuttavan menemään. Sitä juostaan kuin nuori poika. 

3) En mä pärjää. En oo ikinä matkustanut lentokoneella. En mä tiiä mitä pitää tehdä ja kukaan ei neuvo ja mun toilailut tallennetaan nauhalle. Tietysti joku välilasku Lontoossa, siellä ei oo kukaan vastassa, en löydä Miamiin menevään koneeseen saati sitten takaisin Suomeen. 

- Aupparit lähti yhtämatkaa. Ennen matkustaneet neuvo niitä jotka ei ollut matkustanut. Kaikki yhdessä, ei ois tarvinnut itse. No, enpähän tiennyt että silleen mennään. 

= > En lähtenyt. Olen yhä vaan mä enkä The Pauliina.

Tiesin jo vuonna 2015 että olen kirjailja postaus on tuhlannut 154 lukijan aikaa. 

TWD Fanfiction  ja minun tuleva roolini The Walking Deadissä on ollut aikamoinen blockbuster ja luetuttanut 223 lukijaa.

Rummun pärinää !

Nuoret lahjottiin jätskillä ja tulos oli kuin Kolmannen valtakunnan Juutalaisleiri uskottelut, naurettiin ja hymyiltiin vaikka selän takana on Suomen pahin luonnonsuojelurikkomus yleisentarpeen vuoksi. Tämä on saanut miltei 300 lukijaa! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti